Рекламации и връщане


Рекламации и връщане на закупена стока

Всички наши продукти имат гаранция. Ако сте забелязали фабричен дефект или щети при транспортиране, ще разрешим проблема, чрез ремонт, подмяна на продукта с нов или възстановяване на сумата. Свържете се с нас на посочените в сайта контакти. Ако имате възможност – изпратете ни снимки на дефектите или щетите. 

          При връщане на продуктите следните условия трябва да се спазват:

  • При връщане, продуктът трябва да е в своята оригинална опаковка.
  • Сглобени или сглобявани продукти в добро състояние, не могат да бъдат върнати;
  • Продуктът не трябва да бъде повреден от клиента;
  • В случаите, когато причината за връщането на продукта е дефект, ние поемаме отговорността за подмяна на продукта или връщане на заплатената сума;
  • Върнатият продукт трябва да съдържа всички части и пакети, точно както е бил получен.
  • Срокът за отсраняване на рекламацията е 30 дни.
  • Пари се възстановяват чрез банков превод в сметка, посочена от клиента. Пари се връщат само за продукта, но не и за платените допълнителни услуги.

Условия за валидност на гаранцията:

  • При сглобяване и монтаж, клиентът трябва да следва инструкциите;
  • Продуктът трябва да бъде използван по предназначение, в съответствие правилата за производителя;
  • Гаранцията се отнася до дефекти в качеството на продукта, причинени по вина на производителя и по време на транспортирането от продавача.

Купувачът губи гаранционните права в следните случаи:

  • Купувачът не следва правилата за сглобяване и експлоатация на мебелите;
  • Продуктите са били повредени от купувача, включително, когато клиентът сам се опитва да разреши първоначалния проблем;
  • Мебелите са пострадали при форсмажорни обстоятелства.
  • За появата на дефекти по време на експлоатация на мебелите, моля да ни уведомите. Поправката или замяната на продукти или части е за сметка на фирмата. Ако по време на гаранционния срок (24 месеца) забележите скрити производствени дефекти, моля да направите снимки и да ни ги изпратите на problem@cbi.bg. Производителят ще реши дали гаранцията важи в дадения случай взимайки под внимание дали дефектът се е появил при производството или поради друга причини. Вие ще бъдете информирани за решението на производителя посредством предоставения от вас контакт.
  • Производствената гаранция не важи при естествено износени или амортизирали части на мебелите и тъканите.
  • В случай, когато причината за рекламация е лошо качество, ние сме задължени да заменим продукта с друг със задоволително качество или да върнем парите от покупката.
  • Казаното в настоящия раздел се отнася за лица притежаващи качеството на потребители по смисъла на §13, ал.1, т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗЗП.
Casa Bella
 

КАЗА БЕЛЛА ИНТЕРИОРИ ЕООД

 

гр. София, Студентски град, ул. Проф. Арх.Петър Ташев 1А

+359 884 020413


 

  Продукти

За фирмата

Услуги

Блог

Акция

РЕАЛИЗИРАНИ ПРОЕКТИ

Контакти

Вход / Регистрация

Поръчка 0.00 лв.